Boelmarkt

0nmiddels een bekend gegeven in Meerkerk en omstreken: de Boelmarkt. Meubels, serviesgoed, elektrische apparaten, fietsen, kleding, boeken, aardewerk, speelgoed, campingartikelen, witgoed.. je vindt het er allemaal. Ook is er een talentenveiling, opbod en wordt er voor de innerlijke mens gezorgd. Met jaarlijks vele honderden bezoekers is deze goed bezochte markt sinds 19 juni 1976 een gezellig evenement voor jong en oud.

Ophaaldag Boelmarkt

Ruim een maand voorafgaand aan de Boelmarkt worden er door een grote groep vrijwilligers verkoopbare spullen opgehaald in Meerkerk. Gooi daarom geen spullen weg die hergebruikt kunnen worden en bewaar ze voor onze ophaaldag. De datum van deze dag wordt ruim van te voren gecommuniceerd via onder andere onze Facebook pagina.

Namens de Boelmarktcommissie: alvast dank!

Boelmarktloods

Gelukkig hoef je niet ieder jaar tot de eerste zaterdag van juni te wachten om leuke tweedehands spullen te bewonderen. We zijn elke 1e zaterdag van de maand open van september tot aan de boelmarktdag.Je vindt de Boelmarktloods aan de Energieweg 3 (Loodsen M en N) in Meerkerk. Kom langs en ontdek interessante boeken, mooi glaswerk, decoratieartikelen, elektronica en tweedehands meubels. We zijn geopend van 09.00 tot 11.30 uur.

Heb je tweedehands spullen over? We komen ze graag bij je ophalen. Je kan hiervoor contact opnemen met Marcel van Leeuwen 06 – 53 54 10 83.