Givt

Algemeen

Onze gemeente gebruikt Givt als aanvullende geefmogelijkheid voor de collecte. Givt is een app waarmee je altijd en overal mee kan doen aan de collecte.
Of je nu thuis meekijkt vanaf de bank, of geen contant geld bij je hebt tijdens de kerkdienst.
Met Givt kan je gewoon blijven geven. Open de app, kies hoeveel je wilt geven, kies hoe je wil geven en klaar!

Geven met Givt werkt als volgt:

Volg de onderstaande stappen
Om een gift via de Givt-app te kunnen afronden, is het noodzakelijk om uw account in de app volledig te hebben geconfigureerd. Zie hiervoor ook pagina 4 in de Givt-handleiding, welke u kunt vinden onder het kopje ‘Handleiding’ onderin in dit bericht.

1. Open de Givt-app
  2. Druk 2x op de knop “+ Collecte toevoegen”, zodat u in totaal 3 collectes in uw beeldscherm zichtbaar hebt.
  3. Kies het bedrag dat u per collecte wilt geven en druk op “volgende” – De volgorde van de collectes zoals zichtbaar op uw scherm komt overeen met de volgorde van collectes zoals tijdens de dienst wordt afgekondigd door de ouderling van dienst.
  4. Kies vervolgens voor de derde optie, “Geven uit de Lijst”
  5. Vul de naam of plaats van de kerk in bij het zoekbalkje (Type ‘Meerkerk’ in om onze gemeente “Hervormde Gemeente Meerkerk” zichtbaar te krijgen)
  6. Selecteer onze gemeente (“Hervormde Gemeente Meerkerk”) en toets onder in je scherm op “Geven”
  7. Druk tot slot op “Volgende” om de gift te voltooien. De periode van de collecte loopt van zondag tot de eerstvolgende dienst.

Downloaden van de app
Je download de Givt-app in Google Play of in de App Store. Kijk voor meer informatie over Givt op www.givtapp.net.

Klik op één van de onderstaande iconen om de app te downloaden en te installeren. (Alleen mogelijk indien u deze pagina heeft geopend op uw mobiele telefoon of tablet)

Apple App store

Handleiding
Een handleiding voor het gebruik van de app kunt u hier downloaden.
Een introductiefilmpje met extra uitleg kunt u hiernaast vinden.

GIVT en Kerkdienstgemist.nl
Wil je makkelijk aan onze kerk geven? Ga naar ons kanaal op kerkdienstgemist.nl of in de kerkdienstgemist app.
Je ziet dan rechts onderin het scherm de knop ‘Geef met Givt’! klik hier op en volg de instructies.